Srečno novo jajce!


Nov zapis po dolgem času. Srečno novo leto vsem! Goga, tašča  je danes slučajno omenila, da je bila na Norveškem na delavnici Michael Kidnerja, ki je bil eden vidnejših predstavnikov op arta v 60'ih. Medtem sem s Karin narisal tole ptico zgoraj. Nobene povezave, vem :). Je pa tole nekoč izjavil:

"Unless you read a painting as a feeling, then you don’t get anything at all."

Prvi dan, leto 2015. Danes največkrat slišani stavek je bil, kje ste bili za Silvestra? Pa kaj je to res pomembno? Je res potrebno tako množično doživljati konec leta (sveta)? Morda se resnično že staram, ko mi ni kaj veliko mar do tega praznika. Prehod je včasih res morda nekaterim starim Mezopotoamcem pomenil nekaj in so ga praznovali več dni (slišal sem da so ga praznovali 11 dni). Ampak tukaj, v stari Ljubljani mi ni všeč, ko zvečer ne morem zaspati cel mesec in to zaradi glasbe, ki ni samo ena, ampak preplet različnih virov zvoka, ki so lahko tudi samo par metrov stran in potem tile prodajalci zakuhanega vina tekmujejo kdo je glasnejši in ne razločiš več melodij med seboj. Res ne vidim razloga. Kolegi, ki se itak premalo vidijo in se dobijo na kozarčku, pa se med seboj v takšnem zvočnem onesnaževanju sploh pogovarjati ne morejo, no razen če dovolj spijejo, da jim je potem vseeno. Upam, da bo leto, ki prihaja (čeprav je zame solsticij, ki je nekako vsaj zame pravi prehod že mimo) polno eksperimentov in izzivov predvsem v moji slikarski produkciji.

Komentarji

Priljubljene objave