Mešanje

Mešanje svojega dela s tistimi, ki ga postavijo v službi nikakor ni dobro. Zdaj sicer že brez redne zaposlitve in skoraj brez denarja, a vseeno vidim, da je pri zadnji razstavi v SG-ju bilo to napačno početje. Čeprav sem se nekaj časa branil, da kot fotograf nimam kaj početi med zvenečimi fotografskimi imeni, me je direktorica vseeno prepričala, da je dobro sodelovati, pozabila pa je, da sem zraven še vseeno selektor in oblikovalec tiskovin in spletne strani projekta 2 LIVE. Stvari prihajajo za mano in resnično se počutim, kot bi me podrl tovornjak. Kaj bom delal letos še sam ne vem več. Želja, da bi izključno slikal je v današnjem času resnično eksotična, podobna želji, da bi leto preživel na Baliju. Nina je danes zvedela, da ima s svojim skrajšanim delovnikom v službi mizerno plačo, s katero ne pokrije niti delčka svojih stroškov, kaj šele najinih skupnih. Lansko leto sem zaprosil za delovno štipendijo pri MK in če jo dobim nas bo to resnično rešilo. Res ne vem kakšno potrpljenje potrebuješ, da vztrajaš pri tem kar delaš. To je sicer nuja, a tudi hrana in streha pod glavo je nuja, ali ne?

Komentarji

Priljubljene objave