Izdal sem CD



Na dan Vokalne Xtravaganzze 2006, sem izdal svoj Multitask demo cd, ki sem ga posnel s svojim mikrofonom Behringerjem XM8500 in live looperjem JamMan. Lahko ga preposlušate v celoti na moji strani http://www.multitask.tk/. Pravzaprav sem verjetno naredil prvi slovenski beatbox album :) Me zanima bolj kaj si mislite o tem početju, bolj kot o tem če sem prvi na tem področju ali ne.

Komentarji

Oseba Irena sporoča …
saso, se enkrat cestitke za cd... super je!!!!!!!!!!!!!! kaksni so odzivi? ze razprodan?
Oseba Sašo Vrabič sporoča …
Hvala Irena, vidva imata prvo verzijo CD-ja, ki ga nobeden drug nima, niti jaz. Sem naredil kasnejšo verzijo, nisem pa nobenega prodal, vse sem razdelil med folk na afterpariju in enega pustil na Dunaju. Stvar sem dal na internet, tako, da si lahko vsak sam naredi cd zastonj. Tako, da ja, razpreden, če ne razprodan... :) Odzivi pa so nad pričakovanji. Odlični. Upam, da dobim kakšen solo koncert :)

Priljubljene objave