Za en dotik


Najnovejši album skupine Hiša sem sam oblikoval (cd digipack) in morem rečt, da sem zelo ponosen, da sem lahko sodeloval s Hišo, ki jih vseskozi spremljam in spoštujem njihovo delo. Na naslovnici sem uporabil svoje ilustracije, ki jih je ponovno na dan zbezal Andrej, saj naj bi jih že za njihovo ploščo posvečeno Neil Youngu pred nekaj leti. Ilustracija majhnega fanta s puško je moj avtoportret, ki sem ga naredil pred dobrimi desetimi leti, dobršen del ilustracij pa je nastal po poslušanju novega materiala. Ilustracija (avtoportreta) je nastala po fotografiji, ki je bila posneta na moj nevemkateri rojstni dan v Slovenj Gradcu, ko sem dobil za darilo plastično puško. Koncert Hiše je 15. decembra, v petek zvečer v Linhartovi dvorani Cankarjevega doma v Ljubljani. Jaz bom sedel v deseti vrsti na petem sedežu.

Komentarji

Priljubljene objave