Ko je najmanj časa, je čas za pobeg

Včasih se sprašujem kako bi bilo, če bi poslušal mojega profesorja za glasbo in nadaljeval z igranjem saxofona še v srednji šoli in mogoče še naprej? Verjetno bi mi bilo lažje pisati aranžmaje, ki so v moji glavi in jih težko spravim na plano, verjetno pa bi bil bolj hladen do glasbe? Kdo ve. Vem samo to, da sem pred kratkim odklonil priložnost, da začnem poučevati na moji srednji šoli (SŠOF) in to zaradi mojega hobija, glasbe, ki ji posvečam v zadnjih šestih letih neverjetno veliko časa. Xplozion (še zmeraj se nisem navadil na to ime) ima vedno večje ambicijie. Ker imamo premalo vaj, bomo imeli kmalu intenzivne vaje v Trenti.

Komentarji

Oseba Irena sporoča …
hej, saso... sm ze nekako obupala nad obiskovanjem tvojega bloga, pa danes le spet pokukam in vidim tale zanimiv post..
ja, vcasih se tudi sama sprasujem, kako bi bilo ce nebi poskusila z vpisom na SSOF in ostala s skarjami v roki.. kako bi se zasukala zivljenska pot.. tako kot se je tvoja obrnila v drugo smer, ko nisi nadaljeval s studijem saksafona.. meni se zdi, da gres v pravo smer, da postajas vedno boljsi v vseh pogledih... in vedno znova pridemo do krizisc, kjer se je treba odlocit kako, kam naprej.. mislim, da imas se veliko casa za poucevanje, zdaj moras rakrivati in delati na svojih talentih.. srecno!
Oseba Irena sporoča …
hej, saso... ze dolgo casa nisem obiskala tvojega bloga, pa sem danes v upanju da kaj najdem, zopet pokukala... ja, tudi sama se vcasih sprasujem, kam bi moja pot odsla, ce ne bi poskusila na SSOF.. le kje bi bila s skarjami v rokah? ves, zdi se mi da imas za poucevanje se dovolj cas.. zdi se mi da si se odlocil prav, ko si zavrnil... mislim, da imas toliko talentov, ki jih pridno vzgajas in moras iti v tej smeri.. enkrat, pri 45 pa mogoce, te res vidim, kako bos vstopal v krizanke... zdaj pa GO FOR IT! srecno
Oseba Irena sporoča …
hm, zdej pa ne vem, sm jst trapasta al ne... ze dva posta sm ti napisala, pa noce objavit.. hm, mogoce pa ni namenjeno povem svoje misli..
Oseba Sašo Vrabič sporoča …
Oprosti Irena, ne posvečam se dost temu blogu, zato sem tudi verjetno svoje nastavitve narobe nastavil. Čas je zlato, res zlato. Pa ga ne maram, ampak vem kako zelo dragocen je. Preveč stvari me zanima, premalo časa je. Razen, če bo še kaj po tem, ko tu končamo...

Priljubljene objave