Rotation 45 animation


Ker sem se spustil v svoje video arhive in jih urejam že cel mesec, sem naletel tudi na nekaj smešnih poskusov video "still-shot" animirank. Tukaj je ena, ki sem ji dodal svojo skladbo iz tistega časa, ki pa je bila narejena pred kratkim z namenom, da morda nastane tudi kakšna priredba za pet vokalov.

Komentarji

Oseba tejnula sporoča …
zelo zanimivo ... me pa res zanima kako bi tale skladba zvenela v izvedbi teh 'petih vokalov' ... po moje bi blo super ... sploh ker je tud mal drugačna od tistih, ki ste jih do zdaj izvajal ... pa še besedilo mi je všeč ... blue green breeze ... lepšega opisa še nism slišala :) drgač pa, a sploh kaj obstaja, s čimer se ti ne ukvarjaš?? ;) more power to ya!!
še več takšnih postov in predvsem tako produktivno preživetih trenutkov... enjoy!

Priljubljene objave