Pink spalnica

Ta teden sem gospodinja, ki skrbi za dom, svojo polnozaposleno ženo študentko, ki hodi na izobraževanje iz bibliotekarstva, v prostem času pa študira neurologijo za četrtkov zagovor. Kuham kosila, otroka peljem v vrtec in nazaj. S sinom sva z izravnalno maso dekorativno očedila vhod v našo delovno sobo, danes pa sem si privoščil tudi pleskanje spalnice. Že dolgo imava z mojo zaposleno študentko izbrano "Barbie" barvo in morem rečt, da grafika "Cuernavaca" od Metke K. prav fajn zgleda na tej podlagi. Pravzaprav se mi zdi, da se tudi s tem malce pripravljam na odhod v Južno Ameriko, ki se bo zgodil že čez dober mesec. Tudi Portugalščine sem se lotil in sploh je ustvarjalno. Razmišljam o seriji ljudi v čudnih situacijah ter risb z besedami.
Posted by Picasa

Komentarji

Priljubljene objave