Slike za WC, rojstni dan in poroko

Vedno rajši imam naročila. Res! Slikaš in potem gre slika iz tvojega pogleda, tvojega majhnega studia drugam. Radi imam to obrtno logiko, ki je praktična in zdrava, saj se v nasprotnem "l'art pour l'artističnem" raziskovalnem smislu slikarstva prah nabira na prevelikih platnih, ki jih nimaš kam več pospravljati, jih čuvaš za svojo retrospektivo, ki je itak ponavadi totalen fiasko, sploh pa je prihranjena analiza - soočenje slike in tebe, ki peha v razmišljanje o začaranem krogu slikarstva, ki noče in noče umreti in se sprašuje o nadaljevanju in smislu tega početja. Ja, želim si, da gredo moje slike v svet, k ljudem, da jih pač uporabijo tako kot jih znajo in da mi ne ležijo doma ali pri galeristu, ki jih ne zna prodati. Ok, tudi blog je neke vrsta meditacija, analiza dela, prakse, izkušenj in tudi analiza je lahko koristna reč, še bolj koristna se mi zdi pa ta trenutek praksa. Ja in tudi sodelovanje naročnikov mi ni odveč. Prav zanimive stvari nastajajo, če so naročniki pripravljeni aktivno sodelovati. Včeraj sem bil pri gospe, ki sem jo naslikal pred časom, češ, da je na sliki napaka. Hmm, ja res je bila (telo se je pri pregibu roke nadaljevalo, kot bi bilo pod povečevalnim steklom). Sem kar tam popravil v najlepšem fletu v Ljubljani, ki sem ga dosedaj videl. Tako je to s hitrim realizmom in naročili čez noč. A tudi napake so zanimive, vsaj vidiš prostor, kjer dela dejansko živijo ;) V resnici me vedno bolj zanima resno, vztrajno in počasno in detajlno delo fotorealistov, a mi zmeraj zmanjka potrpežljivosti. No, za takšna dela potrebuješ zelo potrpežljive naročnike ali pa veliko časa in potrpljenja. Upam, da mi v prihodnje uspe narediti brezhibno sliko, s polno detajli in seveda dobrim sporočilom. Hitri realizem je pač neke vrste impresionizem, slika, ki na prvi pogled naredi vtis. Tu pa so slike, ki so nastale v Ljubljani in v Trenti za različne namene in jih nimam več doma:

Od zibelke do groba, 2008, akril na platnu, 80 x 100 cm
(Slika za Lukovo sestro, ki se poroči)

Pobeg (Slika za moža v rumeni vetrovki), 2008, olje na platnu, 60 x 60 cm
(Slika za rojstni dan od Jana in Urše za dotičnega gospoda)

Pridem kmalu na L'Origine du monde, 2008, olje na platnu, 60 x 90 cm
(Slika za moško stranišče)

Wash, 2008, olje na platnu, 90 x 100 cm
(Slika za moško stranišče)

Relax, 2008, olje na platnu, 60 x 90 cm
(Slika za žensko stranišče)

(skupaj z Erikom)
Dave-It, 2008, olje na platnu, 100 x 60 cm
(Slika za žensko stranišče)

Komentarji

Oseba Lea. sporoča …
Sašo, tole je super!
Oseba Sašo Vrabič sporoča …
Hvala. Tudi sam sem letos zadovoljen s svojimi delovnimi počitnicami. Poslušaj tudi nov delovni komad, ki je nastal tam na www.myspace.com/multibeats, verjetno za Xplozion.

Priljubljene objave