Moja dela v stalni zbirki Moderne galerije

Moderna galerija je odkupila moje delo Naslovnice 1-3 za njihovo stalno zbirko. Delo pripoveduje malce mitsko, a vendarle morda le resnično zgodbo o nastanku skladbe Strangers In the Night in njeni zaviti poti od morebitnega izvora do končnega izvajalca. Delo govori o avtorskih pravicah, glasbi, zgodovini, ter je prvič bilo razstavljeno na razstavi "Prekinjene Zgodovine", leta 2006 v Moderni galeriji. Zelo sem počaščen, da je besedilo za katalog napisal g. Dragan Bulič, velik poznavalec glasbe, sploh pa sem se šele danes zavedel, da sem lahko zelo počaščen in srečen, da je to moje delo v stalni zbirki tako prestižne ustanove.


Komentarji

Oseba Irena sporoča …
BRAVO, SASO!!!!!! CESTITKE, si bom sla cimpreje ogledat v zivo :-)
Oseba Sašo Vrabič sporoča …
Hvala Irena. Verjetno bo še dolgo časa trajalo, da bodo dejansko na ogled. Moderno galerijo namreč prenavljajo.
Oseba Anonimni sporoča …
Cestitke tudi iz Bruslja. Mannersi
Oseba Irena sporoča …
no, ja.. enkrat ze bo! :-)

Priljubljene objave