Nova soba

Hura. Sosedi so mi odstopili sobo, kjer bom lahko delal. Sem zelo vesel, da bom preselil vse barve in platna iz stanovanja in balkona. Na balkonu se mi slike uničujejo. Tako se je zgodilo pri treh slikah, ki so zdaj v zbirki Moderne galerije. Res malomarno od mene. Spodaj si bom tudi uredil tudi glasbeni studio ali vsaj sobo za inštrumente. Sej ni velika soba, a dovolj, da v miru kaj naredim. I need love! Danes imava z Nino 18. obletnico. Pa pred kratkim sem našel svoj prvi siv (beli!) las. Rad imam bele lase. Še prosim. Pa se zato ne počutim nič kaj bolj modrega. Ravno nasprotno. Kriza identitete, slaba samopodoba, ata je v bolnici ... eskapizem ... Želim si, da bi letos naredil veliko dobrih slik. Tole sliko sem delal od oktobra do zdej. Ne morem verjet. Prepočasen sem postal. Če jo kdo želi naj se javi, če ne jo dam v prodajo v galerijo na Židovsko ulico, kjer ponavadi prodajam prizore iz mesta.

Komentarji

Priljubljene objave