Slika na pamet




Zgodovinarji so sicer delno v dvomih, da si je že Johannes Vermeer pomagal s camero obscuro (čeprav jaz sem prepričan, da jo je uporabljal), so pa toliko bolj prepričani, da so klasično fotografijo za skico svojih slik uporabljali impresionisti. Tudi meni mobilni telefon, ki se je pred leti spremenil v večnamensko napravo in postal tudi fotoaparat, služi kot skicirka za slike. Pa se je zgodil danes en preobrat. Pred dnevi mi je na tla padel omenjeni telefon in pokvaril fotoaparat na njem. Tako nisem mogel med potjo iz Ljubljane v Cerkno posneti prizora, ki sem ga želel. Sem pa ga hranil v mislih in ga danes naslikal. Ne vem, kdaj sem nazadnje naslikal realistično sliko po spominu?

Evo, sorodnica je hotela še sliko dvojčico in sem ji jo naredil, malce kasneje.

Komentarji

Priljubljene objave