Ljubljana - Trst - Monakovo - Charlotte - Bristol


Prvi dan je trajal okoli 27 ur, kot se spodobi, če potuješ skupaj s Soncem. Vstal sem ob dveh zjutraj in Nina me je prijazno peljala na DM, kjub bolanemu otroku in njenim skrbem in službi. Hvala Nina. Ne vem kdaj sem nazadnje jedel sushi za zajtrk, a to se je namreč zgodilo po tem, ko smo po vzletu iz Trsta pristali na letališču v Monakovem (nekatere arhaične slovenske besede in imena so mi prav všeč). Ja, sushi za zajtrk je bil prava popotnica za 10 ur dolg let do Charlotte in med letom smo se vsi dobro okrepčali. Dan je pač bil ekstremen, zato sem ga na letalu polepšal z ogledom kar štirih filmov, ki mi jih je ponujala tv/tablica pred menoj, pritrjena na sedežu sprednjega soseda. Lincoln, Hitchcock, All You Need is Love in nemški Oh, Boy. Na letališču v Severni Karolini smo se srečali s skupino, ki je letela iz Zagreba, ter Morleyem, voznikom avtobusa, ki nas je nazadnje prevažal že na zadnji turneji po ZDA. Takšen avtobus bi potrebovali tudi v Evropi, stranišče, wi-fi, električne vtičnice, veliko prostora za dolge noge. Peder mi je zapel novo pesem, ki ji je dodal novo kitico, ki jo je napisal na letalu, da ne omenjem demo za "ACH" - uf, meni je zelo všeč. Čimveč ustvarjalnosti s strani nas vseh in novih pesmi za PJ si želim tudi sam. Na poti iz Charlotte, NC do Bristola, VA, smo se za večerjo okrepčali na bencinski črpalki "4 brothers food shop", večer pa zaključili v postelji hotela.

Zjutraj smo se po pričakovanju kar hitro zjutraj zbudili zaradi notranje ure, ki nas je zbudila že okoli 5h, a smo se potrudili vztrajati do 8-9h, ko smo se pri zajtrku pozdravili tudi z Mikeom Martinovichem, ki nam je pomagal organizirati turnejo že prvič, ko smo bili v ZDA. Gospod pri recepciji, me je ustavil in rekel, če sem tisti, ki dela ritme. Lepo, ne? Baje nas je videl na YouTubu, hmm, lepo. In ja, pride na današnji koncert. Potem pa je sledil fitnes s Kristjanom in Blažem, ki si delimo sobo še s Sandro in ja, super se počutim, verjetno me bo malce bolelo, a se je splačalo. Če bo vsak dan tako bom čisto zadovoljen, sploh pa fit in zdrav, vsaj do konca meseca, ko se vrnemo s turneje. Sa, Alex in Usko so že peli pred kamero lokalne televizijske postaje, sedaj pa na prvi koncert v The Paramount Center for the Arts, Bristol, TN. Kje bom pa kosill pa še ne vem, ampak mislim, da je življenje včasih tudi nekaj več kot samo preživetje in mislim, da je ta turneja tudi nekaj več, tako da ... vse dobro in pozdrav v Slovenijo.

Komentarji

Priljubljene objave