Karin


Prišla je Karin! 17. maja, ob približno 12.32, se nam je rodila majhna punčka, ki smo jo poimenovali Karin (z Erikom imata tri skupne črke K,R,I) in tehta 3830g, visoka je 53 cm (še dobro, da niso merili "big foot" stopal!). Porod je bil lep in vesel sem ter zelo hvaležen, da je tokrat Nina bila prisebna in polna energije, ko je rodila (v primerjavi s težkim porodom z Erikom). Vse je dobro je bila najina mantra in Nina je z lahkoto prestala vse muke (a o tej "lahkoti" bo verjetno sama več napisala.

Isti dan sem imel koncert v Žalcu in fantje iz Xplozion so mi pripravili presenečenje in spremenili besedilo pri Taka je ljubezen moja ter zapeli "Vsenajbojlše, draga Karin....". Res lep dan. Srečen sem in hvaležen za vse lepo.

Komentarji

Oseba Anonimni sporoča …
Uaaaa, čestitke! Vse dobro! :D
Oseba Anonimni sporoča …
Ja čestitke vsej družinici! Morm rečt d je Karin prov fletkana in res lutšna punčka! Pa tud Erik bo prav gotov rad pomagov čuvat sestrico, kajne?
*veliko lepega*
Oseba B5 sporoča …
Super! Čestitke iz vseh src 5 familije.
Oseba B5 sporoča …
Super! Čestitke iz vseh src 5 familije.
Oseba Swed sporoča …
Čestitam!

Priljubljene objave