Killa Kela

Ravno sem z delavnice fesivala Breakbeatnikk 2, ki se letos dogaja v prostorih Viba filma. Delavnice, oz. bolj prezenztacije letošnjih angleških multikreativcev so bile zelo inspirativne. Med drugimi sem spoznal tudi beatboxerja, ki je inspiriral že mnoge, Killa Kelo in druge. Skromen fant (delal že z Justin Timberlakom - mu nisem povedal, da smo ga prehiteli na lestvi najbolj prodajanih plat pri nas) , ki me je prestavil svoji ekipi in s katerimi sem se kr mogel za naše medije fotkat skupaj z njimi, tako da če me kje vidite z njim - nič slabega nisem hotel, me je kr zraven potegnil. Sem mu dal svoj CD, pa me prav zanima če mi bo kaj odpisal. Muzika, ki jo bomo danes slišali na koncertu v Ljubljani, je nora. Mene pa je poleg Spitkingdom Crew in K.Kele najbolj inspirirala predstavitev DJ Fuja in Jungle Drummerja. Človek, ki v živo tako hitro bobna, da ti sploh ni jasno. Pa ne gre za tehniko, ampak feeling. Strcach in live d'n'b. Več dopišem po koncertu.

Komentarji

Priljubljene objave