Post Breakbeatnikk



Ta kratek posnetek je bil narejen na delavnicah/prezentacijah Breakbeatnikk festivala 2006, v Ljubljani. Zraven Killa Kele sta MC Trip and DJ Skeletrik. Ekipa Spitkingdom.uk (že omenjeni+MC Spider, Rookwood) je super. So čisto preprosti in skromni ljudje. Koncert je bil noro dober in redkokdaj grem na kakšne koncerte, zato mi je bilo sploh vse novo. Keli sem dam svoj CD, pa me je na koncertu postalo kr sram, da sem to naredil, ko je to kar on dela popolnoma nezemeljsko. Sam je imel približno 45 minut solo beatbox programa. Med drugim sta me v bistvu najbolj impresionirala DJ Fu in Jungle Drummer, z Boštjanom pa sva vztajala do pol štirih zjutraj, ko se je žur šele začenjal. Irenca uboga, pa je zaradi želodca odšla že prej domov in pravzaprav ni kaj dosti slišala.

Komentarji

Priljubljene objave