Razvajanje

Uf, kakšna kriza. Cel dan sem tečen kot gnoj. Temu se reče ustvarjalna kriza, ko bi rad delal, pa ne morem. Čez dober teden imam razstavo pa še nimam del pripravljanih. Jasno, da sem penast kot kit. Malo sem umiril situacijo, ko sem se umaknil od Nine in Erika po kosilu, k frizerki Mateji (zelo priporočam!) in se prepustil njenim idejam. Dal sem si tudi prebarvati lase! V salonu sem bil tri ure in bilo je prav fajn z izjemo skelečega skalpa. Ne spomnim se kdaj sem bil nazadnje pri frizerju. Ponavadi se sam pobrijem, ali pa me Nina postriže. Preden izgubim lase na glavi pa sem se hotel malo razvajat. Kakšno barvo skrivam pod folijo pa drugič. Lahko pa ugibate, če želite?

Komentarji

Oseba Irena sporoča …
bravo, bravo, kot sem ze osebno pohvalila, barva je super... je, res je,... frizerji znajo biti pravi balzam za duso, ko si vsega sit...

Priljubljene objave