Kin in Berlin

Včeraj sem do poznih ur brskal po sporedu za Berlin in malce planiral dan. Po dveh urah sem prišel skozi večino dogodkov, ki naj bi se čez dan zgodili in težko sem se odločil med koncertom Brand New Havies, koncertom v seriji Acappella festivala ter Keane. No, ko sem izvedel, da imajo še vedno karte za Keane, sem se tja odpravil. Še prej pa smo si z družino ogledali razstavo vedno bleščečega Jeff Koonsa in obsežno razstavo Paula Kleeja. Na Potsdamer platzu smo si izborili naš prvi sushi in bilo je malce hektično, ker 1. nisem veliko spal zaradi planiranja za današnji dan, 2. ker sem dobil premalo sushija, 3. verjetno bi potreboval tudi kakšen hmeljev napitek. No, pa smo zopet tukaj, pri planiranju za jutri. Ah, ne. Bom raje go with the flow.

KEANE so odlični v živo. Vsi so neverjetni vokalisti in končno sem jih slišal v živo. Nov album je dokaj retro, eksperimentalen in posneli so ga delno tudi v Berlinu, ki so ga danes na koncertu večkrat omenili kako radi ga imajo. "Berlin is the best city in the whole world!" Hmm, ja res je ;) Keane pa so najboljši band. Pred 4 leti, ko se je Erik rodil, sem mu za spomin kupil njihovo še zmeraj najboljšo ploščo Hopes & Fears. Pa sploh ni važno kaj in kako. Gre za feeling na odru, za odličen, brezhiben vokal pevca Toma Chaplina, za resnično moč nastopa v živo, s super publiko. Sicer pa je bil retro video na temo zx spectrum res fajn dodatek. Ma vse je super tu v Berlinu. Neverjeten zakluček dneva. Včasih se je pa dobro malce presenetit in vržt iz ritma. "I'll meet you in the morning when you wake". To pa je eden mojih najljubših njihovih komadov.



Komentarji

Oseba B5 sporoča …
Koons v vsako slovensko družino!
:-)

Priljubljene objave